AWARD.

 

 

Tess skickade detta till mig.

Med denna award följer lite måsten:

-Lägga in den på sin blogg

-Länka till den jag fått den av

-Berätta sju saker om mig själv

-Välja sju bloggar att skicka den till

-Länka till dessa bloggare


7 saker om mig själv:


  1. Jag klagar fruktansvärt mycket på allt och inget, samtidigt som jag hatar folk som ältar saker. Delade personligheter kanske?
  2. När jag är sjuk är jag den ynkligaste människan man kan tänka sig. Alla ska bry sig om mig, och ingen har någonsin mått så dåligt som jag i den stunden.
  3. Jag blir alltid sjukt bakfull. ALLTID.
  4. Jag snusar och röker. Dåliga vanor.
  5. Jag oroar mig alltid för pengar. Mitt största ångestproblem.
  6. Min lilla kropp tål sjuka mänger alkohol.
  7. Jag är lat, men älskar att hitta på saker.

De utvalda är:


Sofie.
Michelle.
Caroline.
Hannah.
Empa.
Alexx.
Elin.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! Jag heter Carolina och är ute och marknadsför mina bilder, designer och redigeringar genom min blogg. Titta gärna inom och få en dos humor, tips och tävlingar på samma gång. En blogg i en klass för sig ♥

2010-01-26 @ 14:16:13
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

:D

2010-01-26 @ 14:39:07
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0