Andas Josefin, andas.

det är så lätt att säga, men svårt att göra. jag vet verkligen varken ut eller in. det är helt absurt. jag ville inte starta det nya året på dettaa viset. jag hatar att jag mår såhär. att jag känner såhär.
saknaden är så jävla jobbig. jag önskar verkligen att man bara kunde stänga av sina tankar och känslor, om så bara för en stund. hade varit skönt.

idag har jag inte gjort ett skit typ. vaknade, mådde illa. duschade, spydde, gick och kollade på serier på datorn. sen efter mycket om o men så käkade jag två mackor. mer serier. sängliggande och kollade på serier. gick ut en stund o gick. var svin kallt. kom in o lagade mat. kollade klart på en film. nu ska ja se på ett avsnitt av en serie, sen läsa en kursbok.

jag vill verkligen att detta året ska bli bra. att jag ska bli bra, eller ja bättre iaf. men hur faan blir man en bättre människa? hru gör man? hur börjar man? vill inte känna mig som världens största svin längre. orkar inte det mer.

fuck it.

skola imorgon. suck.

Kommentarer
Postat av: Zaac

Du är inget svin, Josefin!

Du är bra!



Kram*

2010-01-03 @ 18:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0