Almost Lover.

Skrev ett ganska långt inlägg om Tess nyss, men jaha? vad hände med de? bilderna hängde med men inte texten? det har nog aldrig hänt innan.
så, jag försöker komma ihåg vad jag skrev;

Tess ringde mig nu för knappt 40 min sedan. Det var underbart och jag blev chokad. det kostar en del att ringa från Dubai. Ah vad jag saknar den människan. Dessutom är de en sjukt underbar start på dagen när någon man verkligen bryr sig om ringer och förklarar hur myckte hon saknar mig, och älskar mig och önskar att jag vore där. DET, mina vänner, är en underbar start på dagen.
Hennes familj är där, och  när hon kläckte ur sig att hennes mamma och syster låg i poolen, ville jag mest lägga på och sucka över den förbaskade kylan i sverige. Haha.
men vi pratade dock om att jag ska ta mig till henne. jag får försöka skrapa ihop mina studentpengar eller så får ja komma på nått annat. haha. men som den trogna vännen hon är så hjälps vi kanske åt. för de är de bästa vänner är till för. Bästisar.
haha.

ja, jag är trött iaf.
vaknade kvart över 9 (PÅ EN LÖRDAG!) av att personen i rummet brevid banka i väggen. störande, men hon håller på och flyttar så jag får vara förstående. :P

nej nu ska ja dricka mitt kaffe.
pusshejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0