VFU.

Aka. verksamhetsförlagd utbildning.

Jag somnade aldrig igår. av nån skum anlednind kunde jag inte somna, det var sjukt drygt vill jag lova. men vad faan för man? jag läg där ocg vred och vände på mig i flera timmar och blev arg på mig själv, som man alltid blir.

men ja, jag somnade vell runt 1, 2 iaf och vaknade du sju. inte den piggaste josefin idag iaf.

nu ska jag iväg på VFU, slutar vell runt tre, fyra kanske. då blir det hem o slänga in tvätt och käka. sen får jag se om jag hittar på nått, eller om jag känner att jag behöver sitta hemma med kursböcker. det är det som märks.

ha de bra, hej.





Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

nejmen sa sooooooot :*

2010-02-07 @ 06:32:38
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0