torsdag.

först vill jag bara ägna en mening till Tess; Det hade varit underbart att fira att jag blir gammal med dig, det hade gjort att bli gammal blir bra. :)

Iaf. Min torsdag har varit sjukt bra. Finns ingen speciell anledning för de igentligen, bara varit på så bra humör. det är underbart att vara glad och pepp. hela livet blir så mycket lättare. så efter ett sjukt tråkigt seminarium gick jag och Madde och träna, sen nu väl hemma har jag ätit en massa gröt och nu fixar jag med naglar och lyssnar på bra musik. det är så det ska vara en torsdag. faktiskt.

om jag orkar ska jag läsa lite i kursboken. får se hur de går med de. bättre sitta lite nu, än att behöva sitta i helgen? eller hur. ja.

imorgon blir det Sofies VFUplats. ta kort på barnen och filosofera om deras populärkultur. kan bli spännande.

hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Aw, alsklingsvannen daa <3

2010-02-12 @ 19:39:19
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Fastan du hatar mig for att vi har +25 grader & jag spenderar mina lediga dagar vid att hanga vid poolen? ;)

2010-02-12 @ 19:39:58
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0