take my mind.

sitter här i sängen nu och lyssnar på bra musik och dricker kaffe. tar en läkerol då och då med. och en snus.
kollar lite för ofta på mobilen, av nån anledning.
ibland hamnar man i sitsar då man inte vet hur man ska känna, eller agera. tror detta kan vara en sån, eller nej de tror jag inte. tror bara att jag tänker för mycket.

just nu funderar jag på varför och när jag slutade skriva. jag mådde så bra av att skriva ner saker. hade velat läsa alla dom skrivböckerna, men de är hemma hos mamma. hmm. drygt.
men just skriva texter är fint. synd att man inte lärt sig spela nå. eller ja, piano, men läraren sa att ja hade för små händer. aswhole lixom.

så blir man lite fundersam över avsaknaden av en hobby, en sån hobby som är passionerad. som dans, musik, foto, träning. vad som man nu anser är kul. jag har inge sånt. det är tråkigt.

undrar hur veckan ser ut då. tror det blir lugnt med gym imorgon. tar de på fredag och lördag. på lördag blir de lunch med johan iaf. sen vet jag inte. melodifestivalen hade varit najs.

om exakt en månad fyller jag 24 år. fira med vänner, eller kanske åka hem. vem vet.


Kommentarer
Postat av: Suoie (mitt nya smeknamn på mig själv)

Åhh! Typiskt lärare att trycka ner en i skorna när man är ambitiös och framåt! =( Jag ville spela trumpet, eller piano, men de skyllde på att man va tvungen att spela blockflöjt först. Jag ville inte spela nån slemmig blockflöjt. Förmodligen var det bara jag som sökte till de kurserna så de blev väl aldrig av. Eftersom alla andra nöjde sig med sina äckliga blockflöjtar. Sicka svin asså!

2010-02-10 @ 17:40:25
URL: http://desperatemoments.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag vill med fira min bastis :(

2010-02-11 @ 08:52:16
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0