sömn.

jag gick o la mig tidigt igår, för att vara jag.
spelade Bejeweled, jävla skit spel att vara beroendeframkallande.
låg o vred o vände på mig ett bra tag. efter ett par timmar gav jag upp och kollade upp räkningarna för denna månad. med tanke på alla slutfakturer så kommer jag ha nada pengar över. jag har så de räcker precis till alla räkningar, snus, mat och busskort. hur sugit är de på en skala? tur att man fyller år, så jag kanske får en slant av mamma. så jävla drygt. hoppas bara på att de inte kommer nån mer räkning nu, någon som jag inte räknat med. då blir det en förbannad josefin. men men.
sen efter det läste jag lite bok, men jag hade inte glasögonen inom räckhåll så de blev jobbigt för ögonen. så jag låg och vände på mig ett tag till. tillslut måste jag ha somnat av ren trisstess, men vaknade runt tre tiden av att jag hade en asjobbig mardröm. jag skulle bränna ner mammas hus? eller de va nå med olja. om jag gjorde pommes elle nå och hela huset blev rökfyllt o ja. svårt o förklara. skit läskigt va de iaf.
sen somnade ja till dock, runt halv 4 elle nå.
vaknade nu halv sjuk av att min granne var uppe. lika bra att gå upp tänkte jag. varför försöka sova en halvtimme till. så drack min kopp kaffe med henne. kul när de sitter två stycken vid ett sjukt stort köksbord o båda pratar helt osamanhängande.
nu ska jag iaf snart pressa i mig frukost för att bege mig till Hisingen. ska med till Sofies praktik för fältstudie. sen hem till henne för lunch o godaste kaffet ever. sminkning blir de med. kul i jul.
ikväll blir det nog hem för att läsa kursboken som ska lämnas in på tisdag. sitta i soffan och läsa den. försöka förstå den med. haha. är så sjukt less på denna störda kurs. man fattar inte vad man ska göra.
en replik från vår disskusion i klassen igår; Elin- "existerar denna kursen ens??!!" haha. klockrent och sammanfattar ganska bra.

nej men om jag ska ta o sminka mig och göra frulle.
hejsvejs.




Kommentarer
Postat av: Hannah

åhhh jobbig natt. igår natt sov minna här... jag vakna och typ bara skrek på henne att vi försovit oss och hon måste kolla klockan. Klockan var 2... 30 min senare vaknar hon och börjar puffa på mi för vi måste upp. haha

2010-02-12 @ 07:43:46
URL: http://flaxx.blogg.se/
Postat av: Hannah

haha jaaa vi gjorde ju det :P roligt :P haha

2010-02-12 @ 08:16:40
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0