Pissmorgon.

denna morgon är rent ut sagt helvete. kunde inte somna igår, som vanligt. tänkte för mycket, och oroade mig för myror i sängen. drömde helt sjuka saker, inte läskiga eller så denna gången, utan helt sjuka saker. blir faan nervös över att min hjärna kan framkalla sådana saker.
vaknade iaf halv sju av att Jennies klocka (personen i rummet brevid) började ringa. och hon stängde inte av den, vilket såkalrt ledde till att jag trodde att jag misstog mig o att de va min klocka som ringde. satte mig upp jätte fort o leta mobilen. hittade den. nej inte faan va de min som ringde. efter nån minut av att jag satt där förvirrat, stängdes klockan av och jag hörde henne börja röra sig i rummet. tack för den (nej jag är inte ett dugg arg på henne faktiskt, de är mitt morgonmonster som är det).
gick upp och började klä på mig. mjukisbyxor al the way idag kan jag meddela. mjukisbyxor o långkallingar.
iaf. för att gå vidare.
jag gick upp, och såg typ två myror på mitt golv. döda tänkte jag. sen tre till, sen två till. Josefin fick ett uppdrag och stirrade argt på golvet i flera minuter tills jag såg svarta prickar överallt. min hyresvärd ska få sig ett argt sms idag. fixar han inte detta, så tänker jag bli arg. det är inte okej. vad faan lixom. ska inte myrorna vara döda såhär års? scary.
nu har jag precis ätit upp min äkliga frukost med. köpte finyougurt. tyckte jag var värd de. sån där fin Arla vanilj grej. med choklad i. låter som en vinnare tänkte jag. fy faan. den smakar skit. men fattig som man är så måste man äta den iaf. försökte dölja smaken med sylt. blev lite bättre.
kaffet är gott iaf. hoppas det väcker mig.

och nu ska man snart iväg på litteraturseminarium som kommer suga. vi ska vara i B-huset igen där dom inte tror på syre. förra veckan höll hela klassen på att få panik. aldrig varit så varm o syrefattig i hela mitt liv. tjejen brevid mig såg ut som hon skulle spy. tydligen va de så i salen brevid oss med. hemskt.

men efter de så är de lunch o sen snölek med Sofie. jag får hoppas att de piggar upp min dag lite. annars blir jag ledsen. så är jag ju ledig imorgon med. så de är bra.

hata dryga mornar.
nej, nu ska ja dricka mitt kaffe, packa väskan, slänga på sminket o sen dra mig. hoppas bussen går bra, för jag skulle ju dööööö om jag kom sent ;)




Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Varje gang jag stangde ogonen i garkvall nar jag skulle sova sa sag jag saker, helt random saker, doppade i choklad.. Tror du det betyder natt? :P

2010-02-23 @ 10:52:23
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0