peppad dag.

idag har jag en underbar peppdag. en sån dag då jag faktiskt är glad att jag är jag.
tar vara på den med gör jag. är nu nyduschad och väntar på att mitt hår ska torka. så jag kan platta det.
var på gymmet förut o sen gick jag vidare till systemet och köpte en flaska vin som jag o Bästa Sofie ska dela på till melodifestivalen. Helt sanslöst lycklig att jag träffat den människan. Har alltid kul med henne.
Efter det köpte jag ett par jeans. så sjukt tajta så jag lär vell dö, men hon som arbetade i affären svara på min fråga om jag verkligen inte skulle ha en storlek större; Nej dom ska vara så du preecis kan stänga dom.
okej tänkte jag. bara för du är smal. subba. haha.

iaf. ätit, duschat, tränat. nu blir de lite fixande o sen gå runt o vara stolt över mina byxor.
en bra dag, som kommer bli en toppen kväll.

fina sofie.


(HON KOMMER DÖDA MIG, HAHA)

Kommentarer
Postat av: Sooof

Å fyyyyyyyy!! :O Vad gör du?!



Du var jättrfin i jeansen min kära sötkorv. =)

2010-02-28 @ 02:23:50
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0