Lars Winnerbäck.

sitter o lysnar på musik, snusar, dricker för mycket kaffe och degar istället för att läsa den pisstråkiga boken. den ligger på golvet, just för att jag med jämna mellanrum ska kunna sparka på den o skrika; Silence. I kill you. haha. jag lever för de små sakerna i livet, har jag sagt de?

får se om de blir gym sen eller inte. vet inte om jag vill riskera att ge mig ut i detta trafikkaos. när man läser nyheterna verkar de ju som de är rejäl panik.

imorgon blir det iaf seminarium från 9-12 sen lunch sen lek i snön med Sofie. Full mondering tar jag med till skolan då. haha. jag ska powerknuffa henne i en snödriva. jag lovar. men hon är lång, och snabb. hon kommer nog vinna. skit. får tänka över detta alltså.

SILENCE!! I kill you.

haha. awesome.

behöver jag nämna att jag är flum idag? nej trodde inte de.




Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA my BFF <3

2010-02-22 @ 20:38:12
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0