I säng med josefin erlin, pt 3.

Har packat båda väskorna. Gym o data. Kommer vara grymt Less av att kånka omkring på dom imorgon, men det är smällar man får ta. Jag bestämde mig för att träna innan skolan. Ska möta sofie kl tio så tar bussen härifrån kvart i 8. Tidigt, ja. Men vad gör man. Bildspelet hoppas jag blir bra. Det tror jag de blir. Vi jobbar bra ihop, jag o sofie. :) på torsda ska jag leka med sigge hela dagen med. Det är fint. Hoppas på fint väder så man kanske kan ta en tur i solen. Men nu ska jag iaf krama min kudde, o Ispelle. :) hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Souie

Vi jobbar mycket bra ihop! =) Ska bli så mysigt imon! Ha på dig varma kläder och bra skor bara.. xoxo

2010-02-15 @ 16:02:01
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0