Heden

Sitter på heden o väntar på buss. Trodde de skulle ta sjukt mycket längre tid att gå hit från Brunnsparken i klackar men tji fick jag. Går tydligen snabbare än vanligt. Superjosefin kan ni hädanefter kalla mig. Helt ok. Förövrigt har kvällen varit toppen. Tv, snack, snacks, skratt osv. Sofie är bra på det viset. O älska hennes nya klänning. Sjukt fin. Förövrigt följde hon mig en bit till bussen o vi såg nå skumt på parkeringen. Hon var bestämd på att de va en ishög. Jag var bestämd på att de va en uggla. Vi gick närmare. Jag hade rätt för helt plötsligt flög den iväg. Vi blev båda skit rädda o jag tror jag råkade slå henne i magen eller på bröstet. Han inte reagera på vilket. Kul var det iaf. Haha. Men nu ska jag iaf hem o ta nå att käka o krypa till sängs. Lite ont i huvudet. För lite sömn i helgen. Men en fin helg iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0