fredagskväll med film o kaffe.

först; gårdagen
vaknade, degade ett tag sen in till stan för att möta upp alexx. vi gymmade sen ner på stan för käk. kinabuffe. gott. sen hem till henne för kaffe och extremt mycket nysande från min del. efter det åkte vi in till stan igen för öl med emily. pop the cherry. efter en hel del öl åkte vi hem till henne igen.

idag;
vaknade, va trött o lite bakis. glodde på l-word och käka frulle. sen masade jag mitt arsle till therese o degade hos henne. åt bulle o drack cola. pratade en del, vilket alltid är bra. mådde betydligt bättre när jag åkte från henne.
kom hem. degade ett tag och åkte sen o storhandla mat.
kom hem o huset blev tomt, jag gjorde pizza och har nu suttit i soffan sen dess. skönt.

tankar och funderingar har dykt upp med jämna mellanrum de senaste dagarna. mycket av de som ventilerades till therese handlade om just de. om hur man aldrig är nöjd. jag har ett bra liv. trivs med mitt liv. mår helt okej med mig själv. har bra vänner som jag faktiskt verkligen uppskattar till hundra, tränar, trivs med skolan osv. men bara för att det är EN sak som fattas, drar det ner allt. det suger, och så ska det inte vara. men man vänjer sig vid ensamheten, säger folk. så det är de jag väntar på nu. att jag ska vänja mig. det känns bra.

imorgon blir det gym med Alexx sen hem en snabb. efter det hem till Sofie för melodifestival och häng med Klippan. min klippa. min galna helt underbart psykotiska vän. haha. made for eathother.

hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0