Diet.

igår fucka jag till min diet ordentligt. åt som aldrig förr. vilket resulterades i att jag fick magkramp och såvidare. idag känner jag mig sjukt svullen. så tar de lite lugnare med ätandet idag. haha.

min visdomstand bråkar. som vanligt. men det gör riktigt ont just nu. känns som jag har hål i varenda tand på hela högra sidan. vill inte. usch.

ska nu snart till skolan för två föreläsningar. tio till tre känns som en helt okej dag faktiskt. så hade de kommit in en bok till mig med. de är bra, så den ska jag läsa nu idag. ska försöka ta mig ut o gå med sen när jag kommer hem.

jag drömmer massor mardrömmar nu för tiden. varför? det är skit obehagligt att behöva vakna mitt i natten av att man är rädd och jätte svettig. och de är alla helt osamanhängande med.
shit the same, de löser sig de med.

Har redan planer för lördag. känns bra. :) Sofie skickade sms igår och frågade om vi skulle ha myslördag. Lätt svarade jag då. :D kan de bli annat än asbra? nej. haha.

btw, idag är de tisdag. bara så alla vet ;)

så trött.

hejsvejs.




Kommentarer
Postat av: Sooof

Naaaw sötnos! =) Förresten, jag drömmer också mardrömmar varje natt! Vi får väl hypnotisera varandra helt enkelt? ;) See you soon, pusselipuss!

2010-02-02 @ 08:56:12
URL: http://desperatemoments.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Den ar sa sot den lappen! Vart hittade du den? (Jag tror ja la upp den for inte sa lange sedan..)

2010-02-02 @ 11:00:10
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Sophie

Mysigt med lördagsmys :D

2010-02-02 @ 20:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0