Come Back.

en låt har totallt etsats fast. det är en låt som en vän skicka till mig, som tydligen hennes vän gjort. vilket som är den sjukt bra. den är dock opepp. man blir lite ledsen i ögat, men det är okej. för den är så fin. går om och om igen.
Sov borta inatt. dels pga myror o dels pga att ensamheten är ganska dryg just nu. sov dock piss. en galen Havana var på mig hela natten. tugga på mitt hår o pussa mig i ansiktet o grejer. dumma katt. haha. så sov inte bra alls.
vaknade kl sju. halvkollade på vakna med the voice. sen drog ja till gymmet.

nu väl hemma har ja fått i mig macka o ska dricka upp kaffet. efter det ska jag skrubba köket tänkte jag. få lite gjort. för får jag det gjort nu, så slipper jag det ikväll. dock så är det jag o emelie som ska göra det, men... jag kan vell vara snäll mot en kollektivare? haha. jag kan städa ensamen. helt okej.

mina tankar går verkligen på högvarv just nu. det känns inte okej. kan inte sitta still för länge, och rastlöseheten slår in så fort jag är ensam. ensamheten. inget bra. därför försöker jag fylla det med vänner och häng så mycket som möjligt.

Make me wanna smile.

men en sak har jag kommit fram till iaf. det är inget jag vill dela med mig av här, men det är en sak av betydelse, vilket som. trodde att utkommet kanske hade blivit anorlunda, men så verkar det inte vara. så nu släpper jag de banden. släpper dom fria. flyg iväg för jag håller inte längre fast i dom.

förövrigt kanske jag besöker Söderhamn snart. om två veckor typ. underbart.




Kommentarer
Postat av: Sooof

Naaaw, ser ut som katten i Shrek!! =) Sötiskatt..



På tal om nåt annat, you can do better ;)

2010-02-24 @ 11:24:43
URL: http://desperatemoments.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

HAHAHAHAHAHAHA det sag ut som en lolcatz :P Tugga pa ditt har? :O



vad har du kommit fram till? msna mig!

2010-02-24 @ 12:42:56
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Anonym

lille kaaaatt lille katt! sjunger fint

2010-02-24 @ 15:54:09
URL: http://pictureitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0