torsdag.

idag är det torsdag minsann. igår efter vfun och föreläsningen drog jag hem och gjorde käk till mig och cristina. jag hade en sån där superduperkanon dag och endorfinerna riktigt spruta genom öronen på mig. så vi beslöt oss för att åka och träna.
bodypump. jag älskar det, men jag hatar det. man vet att man pressar sig till det yttersta när benen skakar så pass mycket under passet så att man inte är säker på om dom kommer klara att bära mig.
på vägen till vagnen gick både jag och cristina som två idioter som inte kunde kontrolera sina ben. de levde ett eget liv. väldigt knasigt det där.

förövrigt har jag blivit en torrboll. haha. mitt ansikte börjar likna ett sandpapper, och vi ska inte ens tala om händerna. shit. det blir inte direkt bättre av att man spenderar flera timmar utomhus med barnen, eller att man spritar händerna med jämna mellanrum i ren panik för att inte bli sjuk av barnens snor som flyger överallt.

och. nästa vecka ska jag tydligen hålla alla samlingar. eller ja, min LLUares alla samlingar. ehm. jag har idetorka. jag menar, vi måste öva luciasångerna och öppna julkalendern. de duger väl? bra. då är de bestämt. haha.

jag fryser. dricka upp teet, borsta gaddarna och sen dra mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0