tisdag.

nu ska jag snart iväg o fika med bästaste Jennie innan litteraturseminariet. Hon ska låna en bok, och så ska vi som vanligt prata skit om folk. haha. Eller nej, spy galla över män. Det ska vi göra.
Sen blir de som sagt skola i tre timmar, och efter det tar jag med mig Alexx hem för lite häng. Sen ska jag på nå vänster hinna plugga och packa inför imorgon. Vet inte alls hur jag ska hinna allt. Eller vad faan jag ska ta med mig. Känner mest för att BARA packa ner ett par mjukisbyxor o en tjocktröja o kalla det klart.
Är det okej? haha. Nyår i mjukisbyxor. det hade varit nått.

dom där jävla tabletterna gör mig så jävla illamående. hata det. jag måste nu på en timme hinna äta (vilket kommer göra mig mer illamående) plus sminka mig. faan.

Antony & The Johnsons – Knockin' On Heaven's Door


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0