söndag.

i fredags var det först häng med Jennie. vi drack te och snackade, sen åkte jag in till stan vid 8 för att bowla med lillskiten therese. vi var lika dåliga, vilket gjorde det mer intressant. haha.
efter de mötte vi upp Cristina för öl. även peter kom efter ett tag.
josefin blev på nå vänster snorpackad och började spy innan kvällen var över. fick bli taxi hem, då jag tydligen var likblek på vagnen hem.
detta gjorde att hela lördagen spenderades som ett kolli. spydde gjorde jag regulbundet, och jag låg mest och tyckte synd om mig själv. en halv pizza o två glas cola kl 22.00 gjorde att jag kom tillbaka till livet.
vaknade idag halv 10 och insåg att de va dags att gå upp. ska iväg o åka skridskor snart minsann. börjar bli en vana, en fin vana för kul är det allt.

imorgon är de lucia. vilket betyder gå upp sketa tidigt för att vara på praktiken. i will die. haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0