onsdag.

okej, nu är vfun slut. det är skönt, men det känns läskigt. jag lämnar tryggheten med malmstensgatans förskola bakom mig, och ska se andra vyer. förskoleklass och fritids med andra ord. hur kommer det bli? får hoppas att jag inte gjorde ett misstag bara. för det hade varit drygt.
tiden på malmstensgatan har varit underbar, men samtidigt jävligt jobbig. fick kämpa hårt på min osäkerhet där, men man vinner på det. för pedagogerna är underbara och barnen ännu mer underbara. vi bytte paket med varandra och mumsade på mina muffins jag och cristina gjorde igår.
jag måste masa min rumpa dit och hälsa på någon dag bara. :) visa att jag trivdes.

veckan har i övrigt varit tuff. lucia i måndags. fick världens panikattack precis innan vilket gjorde att jag var hur trött som helst resten av dagen. men jag var kvar, så plusspåäng till mig. på kvällen tränade jag, gärnet. fy faan vad jag puschade. underbart. sen va tisdagen och onsdagen (idag alltså) mest trött. så trött så trött. idag fick jag dessutom nå jävla fel på magen så jag har gått omkring med en sån brutal smärta, som jag försökt trycka bort, men de går ju inte direkt när man kallsvettas för man har så ont. men men. har fortfarande ont nu även på kvällen, vilket gjorde att jag fick skippa träningen idag. hoppas de är borta till imorgon.

imorgon är det skola igen. fyra dagar kvar, sen blir de ledighet. underbart bra. det behöver jag så sjukt mycket. s sjukt jävla fasansfullt mycket.

livet går upp och ner, som vanligt. det känns jobbigt och jag börjar bli rädd att det alltid ska vara såhär. jag försöker, och jag försöker och jag försöker, men hur länge orkar man slå sig blodig för att leva ett "normalt" liv igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0