call me.

kom nyss hem från gymmet. eller ja, nyss och nyss, jag har duschat och gjort te med. jag är helt död nu. att vara på praktiken på heltid och träna och ha ett liv tar faan på musten. shit. men jag hoppas på den god natts sömn. det behövs. verkligen.

känner att jag blir retlig och har nada tålamod när jag är såhär sömnfattig. det är inte roligt för människorna jag är otrevlig mot. men jag försöker slänga på ett leende och bara tänka det jag tycker, och inte få fram det.

efter träning både igår och idag känns kroppen som gele. men på ett bra vis. det är skönt. imorgon är det praktik igen, som vanligt. jag vill ha helg. jag behöver helg.

ikväll blir det först jamie oliver (sverigeavsnittet) och sen Greys. efter det direkt till sängs.

fy vad det ska bli skönt med jul.


bild från... nångång när jag och syster tog oss en cykeltripp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0