vilja.

idag har jag bestämt mig för att ta en sak i taget. för er som känner mig vet hur svårt det är för mig. jag vill gärna lösa allt på en gång, gärna redan igår. men ska allt försöka. inte stressa upp.

vaknade kl sju av att min kära fader smsade mig. det fick igång den gamla tankeverksamheten så jag knatade upp och sprang runt i huset halvnaken för att tvätta. skiter i att ni ser min rumpa tänkte jag. inget att se på iaf. haha.

ska nu dricka upp kaffe och försöka få i mig en knäckemacka innan jag beger mig till landvetter för handling av mat.
sen blir det lägenhetsvisning med bästa Sofie.

är busig och skippar skolan idag. helt meningslöst. lite panik över att jag trodde jag stog i kö på en bok men inte gjorde det. jag vet att jag gjorde det! bad ju för fasiken han som jobbar på bibblan att fixa de till mig. vad hände? haha.

min fot btw gör så jävla ont. vet inte vad som hänt med den, och jag börjar bli nervös. på värsta skumma stället har jag ont med. PÅ foten, inte under, utan på! hur weird är inte det?

och du fattar fortfarande inte att jag vill ha ett förlåt. men fine. skit du i det då. tänker inte ge mig denna gången.


Kommentarer
Postat av: desperatemoments

Ojojoj, spännande... Ska bli kul att se lägenheten! Hoppas jag är piggare då bara =(

2010-04-27 @ 10:31:25
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0