varmt.

det är för varmt i mitt rum och jag dör av det. klarar inte av när de är för varmt.
imorgon blir det iaf VFU ett par timmar. precis planerat min aktivitet. skönt att det gick smidigt.
det är bra att jag gör det imorgon med, då kan jag skriva i helgen. nu när det inte blir nån sleepover hos sofie. drygt men men.

har en opepp dag. vet faan inte vad problemet är. åkte hem från skolan vid lunch för jag pallade inte att vara kvar. sjukt trött o seg o usch. kom hem o mådde skit illa. la mig i sängen och förskte sova bort det. gick inge bra alls.
så nu sitter jag här o mår fortfarande illa o är jätte varm o blä.
vill nån peppa mig? göra mig pepp o glad så jag glömmer illamåendet?

o nu går man på hormoner med. stört. hoppas mensen fixar till sig iaf. så man slipper allt de där med att aldrig veta när man får den skiten. blä.

nej men åka o träna kanske? nej usch. för varmt. jag dör.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0