Torsdag.

Idag vaknade jag av att Jennie var i köket. Eller jag tror det var hon iaf. Jag riktigt kände hur blodet började koka när hon skramla omkring som en jävla bulldozer. Så jag log där och var förbannad och muttra för mig själv, tills jag helt enkelt lugnade ner mig. Mitt morgonhumör alltså. Jennifer sa igår att hon var glad att slippa det. :O Jag som levde i illusionen att det var charmigt. Men tji fick jag.

Så nu är jag iaf vaken. Åt frukost. Missnöje. De hade inga hallon i affären igår så köpte jordgubbar och blåbär. Blä, inte alls lika gott. Inte alls.

Idag blir det träning igen. Min och Alexx helvetesvecka fortsätter. Haha. Eller vad man nu ska kalla det. Men imorgon ska vi ha en ledig dag. Min kropp måste vila.

Plugga lite idag med, men jag känner VERKLIGEN inte för det. Alls. Tror jag kommer bli sjuk med, för visdomstandsjäveln verkar som F A N idag. Hata.




Kommentarer
Postat av: desperatemoments

Hahaha, ne arg är inte så charmigt.. :S But I do like the pic!! Haha, öknens drottning!

2010-04-08 @ 10:06:35
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0