torsdag

jag sov jätte dåligt. kanske för jag sov mellan sju och åtta igårkväll. dumma josefin. men jag var så trött. så trött så trött.
nu har jag iaf vaknat, ätit frukost (läs; försökt äta frukost, men velat spy). dricker kaffe och skriver rapport. det jag har skrivit är bra, men ska få in 1 och en halv sida till. så det blir fem sidor. annars finns det ju för fasiken inget för läraren att betygsätta. lixom. haha. tycker sofie kan komma in på msn så jag kan skicka det jag skrivit till henne. och hon sitt till mig, så jag kan jamföra.

ska till skolan sen iaf. för jag har inte den gröna boken! :P den behövs ju. så det blir ju minst en sida. ska passa på att träna då med. tänkte bara piggna på mig lite först. o låta magen vakna så jag kan käka lite innan jag drar. slippa ta med sig mat.
blir drygt.

inatt drömde jag något otrevligt med. eller ja, flera otrevliga saker i samma dröm. inte alls kul. men jag ska inte lägga mig i, inte min ensak. jag försöker se det så. försöker.

nej nu ska jag skriva lite mer, dricka upp kaffe, piggna på mig och få i mig käk, dra till skolan och skriva klart rapporten, träna, hem och lämna sakerna. ja. bra grejer. käka med när jag kommer hem såklart. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0