soul sister.

idag är en sån där dag då jag är helt tvekande angående mitt klädval. alla som känner mig vet att jag inte är typen som spenderar en evighetstid framför garderoben och försöker passa ihop kläder. jag är mer den som slänger på mig nått, skakar på axlarna och säger; ja men det funkar kanske.
men idag, är jag osäker på om det faktiskt funkar. haha. väldigt osäker. men hey, vem faan bryr sig.
det blir nog bra ändå.

pressat  i mig frukost nu och försöker dricka kaffet utan att bränna tungan. nyser som en idiot. borde boka tid hos läkaren för nya receptbelagda allergitabletter, men palla den kostnaden. har inte råd. nej.

sov konstigt inatt. drömde att jag vaknade hela tiden av att jag hade sviiiiin ont i vaderna. svin ont verkligen. men nu när jag vaknar så är inte träningsverken så hemsk. så jag vet inte om jag drömde det, eller omd et hände. för när jag gick o la mig igår så hade jag svin ont. skumt.

nu ska jag snart bege mig för föreläsning. mattematik och bild trodde min vapendragare sofie att det var idag. det märks. sen en liten lunch o sen gymmet. jag hoppas på mer sol idag så jag kan åka hem efter gymmet, duscha och sen låta håret torka i solen. underbart. komma ifatt lite med kurslitteraturen med hade varit en ide. en bra ide.

men nu måste jag kanske börja tänka på refrängen. hejsvejs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0