söndag, känns som lördag.

denna dagen känns verkligen som en lördag. kanske för vi är lediga imorgon. eller ja lediga är väl att ta i, det är vi inte. vi har självstudier. och jag ska vara en fin student och åka till bibblan för att kidnappa en bok som finns där. så imorgon blir det att packa kaffekannan och bege sig till Pedagogen och drulla där hela dagen. sen gym antar jag. beroende på hur jag mår, för just nu mår jag som en säck potatis. som skit alltså.
min näsa rinner som satan och kliar (pollen? låt oss hoppas) och min kropp och hjärna känns som mos. inte okej. jag har inte tid att vara sjuk.
och jag vet att det i stort sett inte finns nån som har TID att vara sjuk, men för er som inte känner mig- jag blir så jävla dum i huvudet när jag är sjuk. även om jag bara blir lite sjuk, och kanske hade klarat att ta mig till skolan/jobb så kan jag inte de. för det har aldrig varit så synd om nån i hela världen, som när josefin är sjuk. hela världen borde stanna upp och ta hand om mig. klappa mig på pannan, klia mig på ryggen, hämta snorpapper, ge mig så mycket te som jag ber om, se på tio filmer i rad med mig och sen ta allt mitt klagande med ro.
det finns ingen sådan människa som står ut med mig, när jag är sjuk.
SÅ JAG KAN INTE BLI SJUK NU!!

jag ska försöka ignorera att hjärnan är mos och få lite plugg gjort. undrar hur det kommer gå. kanske borde gå o handla med. nej orka för faan. jag saknar mitt badkar. jag vill ta ett bad och somna i badet och ligga där o mysa. kanske borde försöka sova igen, då kanske jag blir piggare? och friskare? nej. ah! plugga nu josefin för faan. okej då. hej då!



gammalgammalgammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0