snabba cash.

jag trodde att jag vid detta laget skulle vara så nervös att min mage skulle krampa.
men istället är jag ganska lugn. tror till o med att jag ser fram emot att jobba. att slita ut mig lite.
speciellt en sån här dag, när alla ska festa och bli askalas. det är dåligt väder, ser ni de? haha.
nej fy vad elakt. hoppas det blir finare senare.

slutar iaf 21.15 och om jag då känner mig halvfräsch så kontaktar jag Kära Emelie och ser vad hon och packet gör, eller Sofie kanske. men känner jag mig själv så kommer jag vara helt slut som människa och bege mig hem för säng och film.

imorgon blir det träning med Alexx. Det var ett tag sen vi sågs nu, hon och jag. undrar varför?
ey bruden, hur går de med min hårddisk btw? ;)
och grattis till din systeryster som tar studenten.

förövrigt blir jag lite avis på människor som gör en massa spännande roliga saker. som min kära vän Magnus, aka Maggan som dragit iväg en termin till Berlin. jag är för feg för sånt.

nej, nu ska jag dricka upp kaffet och sen klä på mig för jobb.
hejsvejs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0