skillnader.

vaknade kl sju. gick upp. pigg. började fixa med en massa. åt frukost och såg ett avsnitt av big bang theory. sen avled jag. fy faan va trött jag blev nu. helt stört.
men bara att rycka upp.

ska iväg och baka och se film med mina damer idag, sofie och madde. även den lilla vovvsingen filippa ska vara med. mys. närhet stavas det.
saknar sigge extremt mycket just nu. varje minut av varje dag.

nu när jag skulle på toa var det en spindel där. en stor. sprang ner för trappan o var ledsen. fick en klapp på axeln av min granne! jag lider med mig själv. kommer aldrig mer duscha. hädanefter kan ni kalla mig sunkiga josefin som luktar.

nej nu ska jag ta på mig ansiktet sen åka till sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0