påskmat.

då hela familjen av nån skum anledning skulle bort på förmiddagen blev det min uppgift att fixa med maten. jag har aldrig gjort en Jansson, men hey den som ger sig. drog fram receptboken och började. 'innan familjen kom hem hann jag med sjukt massor. Jansson, championsomelett, ägg, potatis korv o så vidare. han även städa lite i kötek o starta diskmaskinen.
sen kommer dom hem, o ska käka lunch. LUNCH!!! har jag slavat o dom ska käka lunch. puckon. haha.
o nu är alla iväg igen, hästar, fåren och/eller pojkvän tar upp all tid. ingen umgås med mig. !!! inte varit hemma på tre månader, men inte fasiken vill nån umgås med lilla mig. nej nej.
ska tydligen hämta syster inatt/ikväll med.
saknar göteborg, behöver jag påpeka det? saknar gymmet, alexx, sofie o stillheten i mitt rum. o att inte ha hundhår överallt o en galen katt att dela säng med. haha.

men tolka mig rätt, älskar att vara hemma, men man måste få klaga lite. ;P

nej nu ska jag dricka en kopp kaffe, sen starta med maten igen.

hejsvejs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0