onsdag.

sitter med te och snus och musik. bland det finaste. funderar på att se criminal minds, men som jag sa till Jennifer så tror jag att jag får chilla lite med kriminalserierna. har börjat bli lite väl paranoid kanske. Så kanske slår på en av filmerna jag lånade av henne.
att träffa Siggemannen idag gjorde så gott in i själen så jag inte kan förklara med ord. han ser och han förstår. han är sagolik och jag saknar han varje dag.
förövrigt var jennifers lägenhet SJUKT fin. lite avis, men hey. det förtjänar hon efter att ha stått ut med mig i 2.5 år. haha. eller nått. godis fick jag med! haha. mumms.

för övrigt var jag rädd idag. mycket rädd. så rädd att jag stammade. första gången ever. fortfarande skakis.

imorgon blir det träning och plugg.




Kommentarer
Postat av: desperatemoments

Vad har hänt hjärtat? kramas! Saknar dig idag!!! =(

2010-04-07 @ 22:49:51
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0