nerver.

jag har världens sämsta nerver, ja. men det kommer gå bra, vet ju det.
åt maten som blev över från igår. stinker vitlök som bara den, men det är väl charmigt eller? haha.

jobb idag iaf till halv 9, sen imorgon igen från halv 8 till halv 3, sen gym, sen hem och göra klart det mesta på arbetet. torsdag på dagen ska jag till skolan och få in den tjocka boken. sen chilla med Linus tror jag på kvällen.
fredag blir det att planera gestaltande redovisning med basgruppen. jag kommer avlida. klarar inte av sånt. suck. men jaja. får hoppas att teaterapan johan vill ta den största platsen. men det vill han nog, han får ju ställa upp för fasiken. lördag blir det stugan med sofie o co. hoppas jag.

mensvärk? kan ju omöjligt vara så...

jag och en granne har planer. stora planer. får se hur de går med det. :)

nej, men om man ska ta o gå om 20 minuter då. Wish me luck. hoppas jag inte klantar mig, utan är mitt vanliga charmerande jag.




Kommentarer
Postat av: desperatemoments

Det är luuuungt... jag är också teater-apa ;)

2010-04-20 @ 16:49:46
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0