morgonen är här.

idag vaknade jag med ett litet gladare monster i magen. Jag hör hur fåglarna kvittrar. och det är faan mig (ursäkta språket) bra grejer.
Jag drömde om Jimmi inatt. helt stört. jag skulle på en spelning. jag och johan skulle på en spelning för han var sur för vi aldrig gick på hans spelningar, elle nått sånt. spelningen blev en scen för dating in the dark. måste jag påpeka att jag tror att jag har fler en bara en personligheter? haha.

dricker iaf kaffe och äter frukost. lyssnar på musik och funderar på om jag ska orka sminka mig eller inte. haha. känner faktiskt inte alls för att sitta på en föreläsning hela förmiddagen. dessutom blir folk alltid arga på mgi, för jag pratar för mycket.

Sofie... du får ge onda blickar till dom som stirrar!

avslutar med hannah och mig;



Kommentarer
Postat av: ellinore sånge. (highfive.blogg.se)

jag blev väckt när jag hade sovmorgon det är ju inte lite störigt.. -.-

2010-04-09 @ 08:10:08
URL: http://highfive.blogg.se/
Postat av: Alicia

Godmorgon ^^)



Vad ska du hitta på idag?

2010-04-09 @ 08:28:17
URL: http://aliciarudberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0