måndagkväll.

denna dagen har varit tung. extremt mycket tankar som jag inte vet hur jag ska bearbeta. kom lite för mycket på en och samma dag känner jag. men jag andas in och andas ut.
tränade iaf ordentligt. vilket alltid är skönt.
det är något allvarligt fel på min fot. det börjar bekymra mig lite nu. faktiskt.

undrar om jag ska lägga mig ner och läsa lite bok innan jag nannar....

imorgon blir det att storhandla, då det aldrig blev av idag, pga olika anledningar. tvätta måste jag göra med, och plocka ordning på rummet. damsuga med. finns det något tråkigare?
träna, om jag hinner. ska på lägenhetsvisning kl sex, trots att jag vet att hoppet att få den är minimal. men hey, kul tisdagsnöje right?

jag lever på hoppet, trots mitt bättre vetande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0