måndag.

ja så blev det måndag med.
jag vaknade tidigt, big förvåning. nej.
gick upp och käka frulle och såg på vampire diaries. sjukt bra. som vanligt.
sen började jag plugga och det flöt på skit bra.
började nysa som en jävla tok, blev sur och gick till apoteket och lensade deras pollengrejer. knarkade i mig skiten när jag kom hem, åt glass och drack kaffe.
började plugga igen, och jag kan stolt säga att jag fått en hel massa gjort. stolt som satan.
nu försöker jag mest fördriva lite tid. känner mig inte stressad för fem öre, och det är bra.

börjar bli lite nervös för imorgon. min första brevdgång på nya stället där jag nu är timmis. läskigt. men de brukar ju alltid bli bra. bara jag får kontroll på nerverna.

solen skiner med. funderar på att åka o träna, men vet inte om jag borde, med tanke på hur jag mådde igår. dessutom är det husmöte ikväll, så jag vet inte om jag hinner. ska ju bli minst 98 procent klar med rapporten idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0