Måndag, och hemma.

nu är jag hemma. hemma i göteborg. som sagt innan, så har göteborg fått mitt hjärta. jag gav det till henne och jag tänker låta henne ha det så länge hon är snäll mot det.
meeen, det gjorde lite ont att säga till mamma att jag faktiskt tänkt stanna kvar även efter skolan va slut. tror att hon hoppades att jag skulle flytta hem efter det, nu när jag inte längre har kärleken som håller mig kvar.

förövrigt gick bussresan hem bra. förutom min dåliga egenskap att inte kunna kissa på bussar då. gick bara inte. fysisk omöjligt tydligen. så när jag kom hem han jag inte ens ta av mig jackan. sprang till toan. haha. intressant va? ja men visst. flaggan är på topp, i guess.

blivit många criminal minds idag. saknat det. haha. mammas internet är för segt för att kunna streama bra märkte jag. och en del mat med. haha.

skulle ha tränat, men jag orkade inte ta mig in till stan en gång till, så tog en promenad nu på kvällen. shit, höll på o svettas ihjäl när jag kom in. duscha igen behöver jag.

imorgon får jag finally återse min livskamrat Sofie! woho. O madde! yeah! o Johan. haha. Och Alexx, för vi ska träna. det blir en hård vecka denna veckan har vi bestämt. blir någ nått varje dag skulle jag tro. det verkar så iaf.
hitils har vi planerat;
gym imorgon
indoorwalking lördag
core söndag
sen får vi se vad de blir ondsag och torsdag.

nej nu criminal minds. hejsvejs.




Kommentarer
Postat av: Daniel

Vill me å busa!

2010-04-06 @ 12:40:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0