louder.

ska nu strax iväg på indoor walking och stirra på min heta instruktör. haha. han är en fest för ögat, helt klart.

förövrigt sov jag så sjukt kasst nu på morgonen. vaknade hela tiden, det var varmt och äkligt, kände mig febrig och hade ont i magen, ville mest krypa ihop till en boll. bestämde mig då för att inte gå på indoor walking för jag trodde klockan var massor. men nej. tittade på klockan o hon var bara halv 8. tack för den sa jag o gick upp. efter frukosten (som jag knappt fick i mig) och lite kaffe har min mage fått fnatt en gång och spyan har varit nära mer än en gång. men tji den som ger sig för väskan är packad o träningskläderna på. så nu drar vi.

när jag kommer hem ska jag städa, tvätta och plugga. det blir en sån dag idag känner jag. vädret tillåter ju inte direkt slottis om man säger så.

nog om min tråkiga vardag. hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0