lördag.

idag är det indoorwalking som står på schemat. det kan ju bli jobbigt. haha. denna gången ska jag ha med två vattenflaskor, så det inte blir som förra gången. shit. verkar som det bara är jag som behöver dricka litervis med vatten med. jag dör annars. det enda som gör att jag lyckas mig igenom det. men alla andra bara hej o hå.


frukosten står inte bra i magen idag. inge kul. men jag pressar ner det och försöker ignorera kräkkänslorna jag får. hatar frukost. varför ska man bli så sjukt illamående endast av lite frukost?

efter träningen ska jag hem och duscha o käka lite sen blir det nog häng i slottis med världens bästa Sofie. solbrillorna kommer nog till anvädning då. undrar vart jag lagt dom nu då. haha.
tills dess har jag de vanliga glajorna. ni vet, dom från optikern ;)

i make no sense. men det är okej.

hejsvejs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0