långfredag.

igår somnade jag runt kl tolv. det var skönt. hade dock en galen katt att dela säng med. det är mitt öde när jag är här, att dela säng med en stor tjock blond (rödlätt) katt som tror att han är en bebis. aldrig varit med om en katt som beter sig som han.
men vi delade säng iaf och jag sov som en gud. vaknade dock halv två av att min lillasyster ville att jag skulle åka o hämta henne, men jag fattade knappt vad hon sa, så tydligen hade de fått gå hela vägen hem till hennes vän. dåligt samvete, men kan man inte planera det i förväg? alla vet att man kan inte tro att man får ut nått vettigt av mig när jag sover. hjärnan fungerar inte då, alls.

jag vaknade kl 9 idag och gick upp och duschade. svår som satan för vattnet aldrig blev varmt och jag planerade en masskupp mot landsbygden... ända tills jag insåg att jag kanske borde vrida på knappen till varmvattnet. haha. blåst? ja. den varma duschen gjorde även att min träningsverk i vaderna släppte en anning, så hör o häpna jag kan gå igen. hahahaha.

nu om en kort stund ska jag sätta mig i bilen och köra till älskade Vikingstad (där vi bodde innan familjen bestämde sig för att bli bönder) och träffa min älskade fina Linda och hennes två småttingar. Har inte träffat minstingen ännu, dålig stil. Lilltjejen åkte jag faktiskt och träffade i Laholm när hon va bebis.

efter Linda bär det av till Mantorp för att hälsa på nästa bästa vän; Emma. min totalla själsfrände. Har fortfarande intre träffat hennes Olivia som är mer än ett nu. dålig stil det med. men så det ska jag få göra nu. och träffa hennes föräldrar igen, som jag inte träffat sen gymnasiet. och hennes karl med, som jag ALDRIG träffat. haha. blir många nya möten.

tänk om ingen av barnen gillar mig? shit vad gör man då. haha.

sen efter det blir det hem och käka o chilla, som vanligt.



(soooooofie, min stjärna. <3 )

Kommentarer
Postat av: desperatemoments

Miss you bebe <3



Kidsen kommer äääälska dig!

2010-04-02 @ 12:53:10
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0