jobb

igår var min första brevidgång på nya jobbet. kändes läskigt. så jävla stort ställe det där ju. mycket större än de andra jag varit på. svårt att hänga med i systemet, och jobbigt att det är låst om allt. hur ska jag få ut en nykel är ju min frågan? aja. idag är min sista brevidgång. fick ett pass på valborg, det är bra. 12.45 - 21.15
bra pengar. bra pengar jag beehöver. jag måste bara printa in i hjärnan att det är helt okej att göra fel, det är allt. man får göra fel.

idag slutar jag kl 14.00 iaf o då drar jag till gymmet. efter det ska jag hem o plugga (om jag inte är för trött).
ska faktiskt till bibblan imorgon o plugga med, så det så.
orka vara igång hela tiden. usch.

nu ska ja pressa i mig frukost. blääää. hej då.




Kommentarer
Postat av: desperatemoments

Det kommer gå jättebra! =D Fin bild, me like!!

2010-04-21 @ 10:04:58
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0