illamående.

om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag är med barn. trodde mitt illamående på morgonen var över för stunden. sluppit det i ett par månader nu ju. jag orkar inte med att vara såhär illamående varje morgon. vet ni hur påfrestande det är att vilja spy i flera timmar varje dag? det är faan inte sweet iaf.
men med barn är jag inte. man måste ju tydligen ha sex för det, har jag hört.  men jag vet inte. jag kanske är skengravid....?
jag drömde iaf att min syster var med barn inatt. hon ringde mig och sa det. jag blev ledsen på henne. hon är ju ett barn själv. så carro, få inga jävla ideer här inte ! jag ska minsan ha barn innan du pluppar ut nån. så det så. haha.

iaf. jag ska iväg till gymmet snart. kan inte bestämma mig för vilken ordning jag ska göra sakerna i bara. ska jag träna, sen sätta mig i skolan och plugga, eller ska jag plugga först och sen träna? vilket är bäst. fasiken. haha.
antagligen plugget först. ja. det kanske är bäst.

jag känner mig lite låg idag. min sömn är inte bra för min hälsa. måste få igång den igen. men vet inte vart det gick fel igen ju. min sömn var bra där ett tag, kanske blev fel samtidigt som morgonmåilla kom tillbaka på besök?
känner mig fet med. jävla fucking p-piller. borde sluta mer er. skit på er. haha.

men helgen kommer bli underbart bra. hänga med sofie o flippis en hel helg kan ju bara vara måbrapiller för själen. :D nej, men hänga tvätt o sen trycka i mig käk o sen dra. det blir bra nu, kompis det blir bra nu. haha.


en galen josefin, och en halv sofie. haha.


Kommentarer
Postat av: desperatemoments

Haha, det räcker med halva ;)! Längtar till helgen!

2010-04-22 @ 21:57:04
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0