humör.

mitt humör hoppar verkligen upp och ner hela tiden. börjar känna mig smått mano. men men. haha. de är väl så de ska vara under den första perioden antar jag.

det gick bra att fixa med redovisningen idag. jag fick den passiva rollen jag ville ha. johan, sofie o madde tar det framträdande.
jag fick iaf döpa vår karaktär. Torsten. jupp. Torsten sa jag. världens sexigaste namn på världens sexigaste döda ting. haha. awesome dude.

åt suchi med sofie, sen iväg och handlade. sen har jag även bakat till min sötaste älsklings sofie. hoppas hon gillar muffinsen.

duschade och väntar nu på att bege mig till korsvägen där hon ska hämta upp mig, när hon lämnar sin man för lite afterworkande, och sen drar vi och handlar inför helgen.
sen hem till dom o chilla o chilla lite mer. haha.



vissa stunder, vissa dagar och vissa låtar får mig att sakna dig. det vi faktiskt hade. ibland är det jobbigt, men jag hanterar det.
vem behöver kärlek, när man får så mycket från sina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0