hoppas

jag hoppas småfisarna på min VFU får mig på bättre humör. vaknade på samma kassa sida som igår. ni vet när ni har den känslan att hela världen är emot just dig? man vill kicka alla som går förbi än, skrika lite på sig själv, och sen gråta lite över hur jobbigt livet är.
haha.

förövrigt så är min dag full idag. sålänge ingen ändrar sig i sista stund. sånt brukar ju hända ibland.
ska som sagt till förskolan nu. vara där till ca halv tolv, sen möta upp Alexx för gym och sedan häng/fika. vi har knappt sets denna veckan, och det känns liiite tomt.
sen hem och slänga i mig käk och lämna väskan med alla tunga kläder och matlådor o block i osv och bege mig till sofie för film och wii. :)

hörs sen. hejsvejs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0