header.

kan informera min dam Sofie att det är min syster som gjort min, så så mycket hjälp blir jag inte eftersom jag inte fattar nada av det där. ;)
jag menar, tycker du att det skriker teknologikunskap om mig? snarare iqbefriad loppa? haaha.

pressar i mig frukosten, idag igen. hatar frukost. jag är tillbaka i de vanliga rutiner. hatar frukost. tror de får bli gröt igen ett par mornar för detta fungerar inte. hatar att må illa på morgonen.

idag blir det skola hela dagen. inte alls okej om du frågar mig, men bara att bita ihop i guess.

nej nu ska jag fortsätta pressa i mig frukost, sen slänga på ansiktet, sen packa väskan o rycka min granne under armen och bege oss till bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0