fredag.

idag är det fredag, och denna fredagen betyder det planera gestaltande redovisning.
josefin hatar gestaltande redovisningar.
josefin blir kallsvettig bara av ordet gestaltande.

hur ska detta gå? Johan, Sofie och förhoppningsvis Madde kan ta tre STORA roller.
är det okej om jag är ungen som måste på toa efter två sek? det fungerar va?
så kan jag gömma mig bakom en dörr eller nått, illröd i nyllet, och extremt fnittrig?

JAG KLARAR INTE AV GESTALTANDE REDOVISNINGAR!!
haha.

igårkväll blev det fika, sen en lå(åååååå)ng promenad med Linus runt stan och slottis. trevligt att bara vandra för vandrandets skull. Stötte på Jimmi med. bara sådär. Helt plötsligt stog han där. Lillfisen. Med nån Agnes. ooooh? vem är Agnes är nu min fråga. ett nytt lammkött ala jimmi? haha. får skicka sms o luska vidare i detta. skvaller, i do like.
och ja, jag är trött. haha.

testade denna morgon att inte dricka kaffe. får se om de kanske får mig att må mindre illa.

aja. nu läre jag klä på mig o dra mig då kanske. hejsvejs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0