föreläsning from hell.



föreläsningen idag var hemsk. HEMSK.
fattar inte vad människan höll på med. pratade om saker som var helt utan syfte. och hennes hår rörde sig aldrig och hennes tröja var skit ful. haha. men fick många kramar, massage och kli på ryggen av mina tjejor. då blir väl dagen iaf lite mer okej.
det pinsama var att i pausen så gick asmånga. då tycker man lite synd om föreläsaren. faktiskt.
det jobbiga är att vi ska ha henne imorgon igen. jag avlider.



efter den tråkiga skiten gick jag till gymmet iaf. pressade som faan. svettades som en gris. hem och duscha, satte mig ute i solen med en smothie och en kopp kaffe. pluggade det jag skulle, sen somnade jag. vakna upp, och insåg att jag hade bränt mig. smart josefin.
nu tvättar jag, dricker kaffe och är mätt i magen iaf.
testade att bleka tänderna med. det var läskigt. men man ska tydligen göra det ett par gånger för att de ska ge resultat. läskigt!! haha.



jag funderar på om jag ska hänga tvätten och sen ta en promenad. kan inte bestämma mig för om jag orkar det eller inte. hmmmmmmm.....


Kommentarer
Postat av: Caroline Erlin

Jag har också bränt mig lite för har varit ute med barnen på dagiset :)

2010-04-12 @ 18:44:50
URL: http://carolineerlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0