dagen som är en tisdag.

Dagens låt;

Jordin Sparks – Freeze - Main Version



idag försov jag mig för första gången på evigheter. jag är en sån människa som är mycket medveten om att jag MÅSTE gå upp första gången klockan ringer för annars kommer jag inte upp. men minns inte ens att klockan ringde så ja. det blev en stressad morgon. vilket resluterades i att jag fick väldigt ont i magen på eftermiddagen.
var iaf skola tills kl. 3, sen begav jag mig till gymmet. underbart. saknade Alexx va kul att träffa med.

efter det gick vi o satte oss i femman ett tag och stirrade på folk, sen handlade vi lite mat till mig. sen åkte jag hem och degade. min magverk har fortfarande inte gått över. dumma magen.

men nu blir det mer criminal minds. bra grejer.

imorgon ska jag sova ut, sen kl tolv blir det gymmet igen. najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0