dagen i bilder.


en söt filippa mötte mig.



en galen madde ute på promenix ner till vattnet.



dokumenterade att även lilla jag var med och promenerade.



sofie (som kommer döda mig) är söt!



tror dock denna saken är sötare.



även en galen josefin medverkade.




resterande kort orkar jag inte lägga in. haha. finns dock ett skiiit snyggt på mig och sofie. sofie posar som att hon är americas next top model. jag är tjock. ett underbart kort.
haha




en sak gör mig fundersam. men det är för tidigt.


Kommentarer
Postat av: desperatemoments

Det "snygga" kortet på mig kan du väl lägga upp istället? ser ut som 100 på detta... :O

2010-04-15 @ 07:41:24
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0