bra.

alltså, efter jag började med de där jäkla hormonerna kan jag inte lita på mina känslor längre.
ena stunden är jag glad och pepp o sen nästa sitter jag och typ halvbölar pga olika anledningar. helt stört.
jag menar, det är ju inte direkt normalt? jag hoppas verkligen det blir mer stabilt snart. kan inte sitta och få värsta klumpen i magen bara sådär? inte helt okej känner jag. haha.
det är inte direkt jag heller, att vara ledsen, eller att bli ledsen. det är inte jag. aldrig varit den människan som gråter eller visar känslor öppet så. så varför ska jag börja med det nu? nej nej.
men det går nog över. jag hoppas det.
men matbesattheten är iaf nästan under kontroll nu. jag behöver int elängre äta nonstop. nu räcker det med att jag tänker på den där jäkla maten. hormoner, skumma saker det där. :P

imorgon ska jag träna igen. hade velat göra det idag känner jag. verkligen. men kommer ju ta ut mig på jobbet så. får vänta tills imorgon förmiddag helt enkelt.

nu ska jag dricka upp min andra kopp kaffe och snart bege mig till jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0