bilder från cykeltur.



vi är inte alls normala, men snygga iaf. haha.




jag vågade rida, till o med när hästen sprang, men finns inga bildbevis :O
det var kul! gillar michelles nya häst.




annars så åt vi nyss. jag lagade mat till alla och gjorde även paj till efterrätt. så nu är vi alla snuskigt mätta. men det var det värt.




ska bli sååå skönt att komma hem imorgon. komma hem till mitt. till mitt egna lugna liv utan hets o höga röster. haha. min hjärna är helt mörbultat efter denna helgen. men det är alltid fint att komma hem iaf. och imorgon blir det hårdträning, med tanke på allt svullande som skett i helgen. shit lixom. haha.
men det är påsk så det är okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0