torsdag, its a sick day







denna dagen är jag sjuk. det är segt som faan, men vad gör man. jag vaknade imorse och var snorig som faan. kändes som att jag inte kunde andas. gick upp, snoret var detsamma hela tiden. nu, ett par timmar senare är jag inte längre snorig, men jag känner mig väldigt hängig, typ som att jag när som helst ska tuppa av. det är konstigt.

missar ett seminarium idag, och förberedleser inflr VFU, men jag får hoppas på att Johan tar faktan till mig. så många gånger som jag hjälpt han, borde han ställa upp för mig lixom. så det blir nog bra. får hoppas bara att armebruden till seminarieledare inte ger mig fetingsmällen för att jag inte kommer.

jag har inga cigg, inge snus, ingen mjölk och jag känner mig sjuk. det är ingen tiptop torsdag idag inte. o dessutom så är det hundkurs idag med. det måste vara inomhus, annars blir jag less. det är kallt ute nu.

nu ska jag hämta lite mer kaffe och sen ska jag se på klipp på youtube i brist på annat.

hejsvejs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0